Vilken dag..

Skola först.. Fick göra allt skitarbete som vi skulle göra ons-tors-fre.. Min klass var där Torsdag i några timmar. Resten tyckte de att de kunde vara lediga.. Sen hem till Tallen och umgås. Vräkte i mig en hel portion mat.. Nästan.. Orkade inte allt. Var egentligen mätt efter halva men med tvång gick det.. Spydde dock upp det när jag kom hem sen.. Kolladepå let´s dance med Madde..

Sen bar det av till Therese och Benny. Först var det bara dom, Adam, Linda, Linda, Jojje och någon til som hette typ timpa eller jimpa eller något ;) Sen komer tusen stycken ungefär som hade varit på magget... Fulla hela bunten.. Kom väl hem för någon timme sen..

Nu är jag astrött så "sängen" nästa..

Kvällen blev inte jättelyckad!

Kommentarer
Postat av: Mirry

Bissy woman!



Spana in hur vi tippar Melodifestivalen, håller du med?!



www.arntyochmirry.se

2009-03-14 @ 18:33:47
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0