Vad har hänt med melodifestivalen?

Vad hände egentligen på melodifestivalen? Jag tyckte alla var så kassa så jag kollade inte ens på vilka som gick vidare. Det struntade jag blankt i.

Trodde jag skulle få bli medlem på Gotlandshem idag så vi kan få ett riktigt normalt boende. Men nej då. Det står fortfarande att lägsta ålder för att få stå i kö är 18 år. Mamma har lurat i mig att jag kunde bli medlem idag för att det är samma månad som jag fyller år. Men det gick inte..

Tänkte lägga upp bilder på lite av det jag handlade i fredags.


Här är då jag med det grå linnet och det vita under. Både köpta på H&M


Trycket på det grå linnet.


En grå tröja jag köpte på Cubus. Det är linneband uppe på axlarna och armarna börjar liksom på armarna.. Nedanför axeln. Fattar ni? :P


Detta rosa linnet köpte jag också på cubus. Det är ett vanligt linnne med kors på axlarna.

Böckerna orkade jag inte fota :) Inte jackan heller.

Kommentarer
Postat av: annelie

Snygga kläder! Håller STARKT med om melodifestivalen.. den suger hårig balle.

2009-03-01 @ 10:57:56
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0