Thaimat idag igen.

Det blir alltid så mycket god mat när man är här. Det är ju en social grej att gå ut och äta. Matvagnar har Bromölla mycket av. Det finns pastavagn, hamburgervagn och thaivagner. Tror dom är uppe i 3 thaivagner nu. Eller asiat i af. Åt med Lena i Tisdags på Denoks Asia blabla. Tog majsplättar, crabfishbits och stektris med grönsaker. RIKTIGT gott. På min födelsedag åt vi på någon annan thaivagn som hette Bangkok tuktuk. Jag sa till mamma att jag var grymt emot matvalet då jag tyckte att exakt allt såg äckligt ut. Men bestämde mig tillslut för något med kyckling, tomat, basilika, vitlök. Smakade dock ingen vitlök. Men det var så himla mycket mat så jag åt först på onsdagen då. Sen sparade jag mer än hälften och åt till både brunch och middag igår (torsdag). Idag ville Therese och Sofi (mina systrar) äta där också så jag tog samma sak igen och orkade inte halva idag heller. Men mina matvrak till systrar åt upp sin mat ;) Isac fick också. Sötnosen..

Tidigare idag så var vi på brandstationen. Isac fick tvätta bilarna och åka ut från garaget. Det tyckte han var riktigt roligt. Bilder kommer i nästa inlägg! Även lite bilder på syster som skulle lära sig ta egopic igår. Hur svårt kan det vara? :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mmmm! Jag verkligen ÄLSKAR thaimat!

2009-03-28 @ 06:49:22
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0