Skolan har börjat.

Skolan började idag. Ingen visste vart vi skulle vara eller vad vi skulle ha. Tillslut blev det hotell A. Det suger hårt. Fick sluta runt alv ett.. Gick då hem till Johan för att Tallen var där. Haha fyllesvinen :) Själv satt man nykter och duktig.

Lyssnade på musik.. Eller får det verkligen kallas musik? En som slår sönder trummor, en som slår av strängar och en som skriker plus några till? Nää för mig är det bara skit. Men Johan tkr om det.. Jag filmade honom i smyg när han satt och sjöng med sina fula ansiktsuttryck som jag och tallen hermade hela tiden. Jag drog hem efter ett tag.. Typ vid fyra och då fortsatte de supa de svinen ;)

Imorgon börjar Svenska B kursen. Svenska A Sög så detta suger väl ännu mer.

JAG VILL HA KÖK!

BTW Jag lägger in filmen på Johan imorgon om han låter mig göra det..


Kommentarer
Postat av: Anna

Ville bara hjälpa dig med tävlingen på Sanna Nielsens sida. Svaret på sista frågan tror jag, till nästan 100% är "This is my thanks". Ett tips är ju att kolla i hennes album om du har det. Där står det ju vem/vilka som skrivit låten :)



Kram

2009-03-03 @ 08:26:44
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: annelie

Åh hårdrock eller liknande suger verkligen!

..as dåligt.

2009-03-03 @ 17:20:05
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0