Potatis?

Hurra! Idag åt jag en potatisjävel till lunch i skolan. Sjukt. Sen fick jag verkligen inte i mig mer.. Smakade på biff och falafel också men jag fick kväljningar. Det gick bara inte. Var hemme vid Tallen sen i alla fall.. Var där en liten stund bara och lekte med Tilde som var där.. Fett gullig unge. Fick i alla fall i mig en liten köttsak där och någon pommes. Hemma fick jag i mig några pommes chateau men inget mer. Har så fruktansvärt ont i huvudet. Jag behöver mat. Snälla mage, sluta krångla!!

Kommentarer
Postat av: frank

Ja pommes är ju jättenyttigt om du nu tänker på vikten :S

2009-03-19 @ 02:07:20
Postat av: Anonym

nej men du kanske borde...

2009-03-19 @ 21:33:11
Postat av: Annelie

Hellre pommes än inget!

Försök få i dig mer proteiner om magen inte vill behålla ngt.. det ger mer näring än potatis.

Har du sökt ngn läkare än?

2009-03-23 @ 08:02:19
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0