nu har jag varit hos farbror dokto

MMS

nu har jag varit hos farbror doktorn. Han klämde sönder min mage och sen fick monica ta ut sina aggressioner genom att sticka en nål i mig och det var ju skönt. Antingen hade hon jävligt tur när hon stack mig eller så är hon jävligt skicklig. Jag är väldigt svårstucken. Hade ingenting att sticka i på händerna eller på höger arm men hon klarade på första försöket på vänster arm fastän hon chansade lite. Sänkan och blodvärdet var som det skulle så nu ska de se på leverprov och sånt. Ska berätta senare om världens konstigaste tant som jag såg i väntrummet på sjukgymnasten när jag väntade på lena där. Haha. Hon klädde av sig och grejer. Nu ska jag vara lite social.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0