Nu är jag trött på detta!

Jag är 17, eller ja.. 18 om en vecka.. Jag går i tvåan på gymnasiet och jag är väl som alla andra tonåringar och umgås med mina kompiar! Bara för att man har en sambo så behöver man inte vara inlåst hemma. Vissa verkar tro det.. Eller TYCKA det om mig.

ALLA verkar misstänka mig helt pötsligt. Jag har hört en massa den senaste veckan. Jag är otrogen, gravid, festar m.m Jag har inte gjort något av det. JAG HAR UMGÅTTS MED KOMPISAR!

Är dt så jävla fel eller? Hur kul är det att sriva i en blogg "Jag var hos Tallen i en timme och sedan hemma i 8.." Är det intressant med timmarna? Och exakt hur ofta jag är hos vem?

Jag är trött på skitbloggen. ALLA tror ALLT ont om mig just nu. Jag får väl låsa in mig med min sambo och odla skägg eller något. Dra alla jävla missuppfattande NOLLOR!

Kommentarer
Postat av: lisa

jag tycker du verkar vara en jättebra person och har inga som helst fördomar om dej. fortsätt blogga för din blogg är jättebra :)

2009-03-14 @ 20:54:20
URL: http://lyckligalisa.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag håller med ovan..

Anna, du är i en ålder då allt ska förstoras och dramatiseras, du verkar mognare än så, jag förstår verkligen hur jobbigt det är..

Försök att strunta i "skvaller", hur du än gör så kommer det alltid snackas.. om allt och alla.

Lär dig att skaka av dig det, ta det för vad det är, skitsnack. Egentligen är det inte så allvarligt.. och det kommer lugna sig.

Du är en jättefin tjej tror jag. Och huvudsaken är ju att du vet vad som är sant och att din sambo tror på dig.

2009-03-15 @ 06:39:46
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0