Det var ju skitbra också. HELVETE!!

Jaha.. Efter det förra inlägget så kände jag att jag hade lite bråttom så jag gick till toaletten för att borsta tänderna. Men eftersom jag mår så illa så skulle jag borsta försiktigt.. När jag är klar och ska skölja så kommer det i halsen och jag stör och får kräkreflexer. Sen börjas det i handfatet. Spya efter spya kommer upp. Tur var det väl att det inte var några bitar för då hade mamma fått ta bort det när hon kom hem ikväll ;) Fick ringa till mormor när det hade lugnat sig lite så hon fick byta tid hos tandis. Och stackars morfar som skulle hämta mig hann inte bli meddelad så han dök upp här i dörren.

Och självklart så tror inte mamma på mig för att hon vet att jag HATAR tandläkaren. Tragiskt när det faktiskt var så att jag spydde. Hon kan få komma och lukta om hon vill!

Men doktorn ska jag till ändå om ungefär en timme. Sjukt, 50 spänn mer här är på Gotland för en tidjävel. Jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0