Skoltrött.

Nu är jag riktigt trött på skolan. Igår orkade jag inte blogga eller nåt när jag kom hem. Var så himla trött på allt så jag gick och la mig runt 20.00. Upp tidigt som fan idag och åka till Klinte. Göra massa onödiga saker i sa 1-2 timmar. Slutade ungefär 11-12 missade bussen 12.20. Satt och väntade i en timme med en tjej som heter Monica som är i min grupp. Tog bussen till stan väntade där på mig buss i en timme och snackade med Emilia under tiden. Sen bussen hem. Och guuud vad jag mådde illa. När jag kom hem så gick jag och la mig. Mår ännu illa men var tvungen att titta på handbollen. Ser bra ut. 8-4.

Imorgon ska jag hem till Monica. Hon hämtar mig 9.30 och jag ska se hur det är hemma hos henne och kanske vara i stallet lite eller så. Hoppas det blir bra. Sen får jag åka med henne till stan när hon ska dit och jobba. Hon börjar runt 13 tror jag men jag ska ha möte med skolan kl 14 om resan till Mallorca. Hade tusen frågor till Peter.. Han svarade inte, stod bara och log och såg sådär dum ut som han alltid gör. Mötet ska vi ha på Almedalsbiblioteket. Ni vet Almedalen? Politikerveckan? Aja, fattar inte varför vi inte kan vara i skolan. Idiotiskt. Dessutom hittar jag inte dit (a) Får väl försöka ändå.

Och jag ber 30 ggr om ursäkt för min dåliga uppdatering men jag har bara inte orkat. Det syns på statistiken att det går neråt men nu bloggar jag igen så kom besökare, kom!


Och här spärrar vi upp ögonen minsann. Hårbandet är photoshop. Det är vitt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0