Samma rubrik som förra inlägget tack!

Fyyy. Min hals är så svullen så de gör ont i både nacke och öron. Jag är vrålhungrig. Kan inte ens dricka vatten. Jag ställde klockan på halv åtta. Snoozade till åtta, ringde till mamma hon ringde inte upp så jag somnade. Vaknade igen nio och fick panik för att jag ville verkligen till skolan. eller ville och ville men jag känner att jag måste. -det är en kurs jag inte vet någonting om och det är varje dag. Man missar ganska mycket på endast en dag. För jobba igen det på onsdag hoppas jag. I alla fall ringde mamma då vid nio. Sen ringde jag och jukanmälde mig till csn eller skola 24. Vetr inte om det är samma sak men ändå. Sen ringde jag till Maud som skulle hälsa det till Sussie som jag har som lärare nu i 4 veckor.

Vet inte varför men jag får en känsla av att ingen tror att jag är sjuk.

Även om det är halsfluss så hade man inte kunnat se det på något prov förens imorgon och då är vårdcentralen stängd. På måndag är smittorisken över och då är det onödigt att gå till doktorn. Så på åmndag blir det skola oavsätt om jag har ont eller inte. Om det inte blir värre då såklart men det borde det inte bli.

Dessutom har jag ont i ryggen och så sen jag ramlade igår. Kan knappt röra mig.

Visst är det synd om mig? ;)

Anyway så gick jag till soffan efter jag ringt alla samtal och kollade på mamma mia på datorn men jag höll på och somna efter fem minuter så jag satte på tvn istället och somnade. Vaknade nu av att Madde ringde och väckte mig. Hennes mamma var visst också sjuk i halsen.. Hmm. Jag är fortfarande trött. OCh igår gick jag faktiskt och lade mig tidigt. Sjukt men man får väl leva med det dådå.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0