Rubrikslöst inlägg :)

Idag var vi på landet hela dagen. Jennie, Mattias, Åke och lilla Tindra var där och hälsade på. Det var trevligt. När de åkte så var jag ute och sprang lite med min älskling Trixie. Träffar inte henne så ofta nu. Hon hittade även en boll som jag fick kasta till henne. Trixie är alltså hunden :) MIN MIN MIN! ;) Såfort jag klappade Dixie, Trixies mamma, så blev Trixie avundsjuk och hoppade på mig. Busen. Sen kom vi tillbaka hem i alla fall. Gic krunt i affären och visste verkligen inte vad vi skulle äta idag. Köpte massa grej till flygande jakob i alla fall men var vrålhungriga redan så det får bli det imorgon istället. Fick blir äcklig pasta bolognes. ;)

Hittade i alla fall busskortet idag. Om jag är riktigt duktig och lägger mig tidigt idag så kanske jag kan åka in till stan imorgon. Vill verkligen. Blir att åka in själv för det är väl ingen som vill följa med till Visby stad? Tänkte väl det. ;) Har ju fått presentkort så jag ska se om det finns något snyggt, annars sparar jag dem :)

Nu tänkte jag se någon bra film. Någon som har filmtips? Känns som om jag sett alla nya bra :)


Kommentarer
Postat av: Jenilita

hej gumman åh har du med en :) lägg upp en bild:) kram

2009-01-07 @ 15:49:20
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0