Potatisbrysselkålsmos

Nu orkar jag verkligen inte hålla på mer med designen. Blir så less när det inte går som jag vill. Nu får det se ut som det gör ett tag tills jag orkar ta tag i det igen.

Gjorde potatisbrysselkålsmos innan. Det är precis som det låter. Jag kokade potatis och brysselkål.. När det var klart tog jag ur det mesta av vattnet men sparade lite och mosade med en sådan där potatismosare.. Hällde i lite mjölk, dill, salt, svartpeppar. Det var så mumsigt så. Det såg ganska äckligt ut eftersom det blir typ snorgrönt men ögonen lurar en. Ska nog göra sån mos i fortsättningen när jag väl ska ha mos. Äter inte det så ofta. Tog förresten fryst brysselkål för när jag handlade så fanns det ingen färsk. Och det spelar ju egentligen ingen roll när man ändå ska mosa dem. Hade jag ätit dem kokta så hade jag hellre velat ha färska. Blir så vattnigt annars.

Förresten så verkar det vara något fel på bloggen. Antar att det är det eftersom designen syns direkt men inläggen som jag skrev tidigare syns inte. Irriterande. Och till er läsare som har blogg, BÖRJA BLOGGA MERA! Jag har ju inga bloggar att läsa ju. Inga uppdaterar längre knappt! Grr på er.

Kommentarer
Postat av: Jenilita

Jo nu gick det! Eller? RUtan kom upp iallafall får se om kommentaren går iväg! vad har du gjort ikväll? KRam

2009-01-04 @ 00:50:58
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Jenilita

åh såg nu att du har en döskalle till vänster på din header det va skit snyggt:)

2009-01-04 @ 00:51:41
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Annelie

Vad fin din sida blivit!!!

2009-01-04 @ 12:07:50
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0