Nu vet jag att jag lever.

Fyyyyyy för vad mina fötter dunkar. Jag ligger med dem högt upp i luften här i min sköna soffa som jag längtat efter hela dagen. MMMMMMMMMM! Anna njuter.

Ställde klockan på kvart i sex. Väldigt ovant. Madde stod i vardagsrummet när jag tittade ut hit och det kändes så jävla konstigt pch det var en stor omvändning så jag var TVUNGEN att somna om igen ;) Kommer inte ihåg när jag kom upp riktigt men det var efter ett tag. Leta upp kläder och klä på mig. Sprang iväg till bussen. Som tar var visste jag att bussen alltid är tidigt. Den ska gå klockan 7 prick men den kommer runt kvart i och går tio i. Det ösregnade ute. Tur att man köpt paraply. Men jag blev blöt ändå för det blåste helt galet! Kom iväg i allafall. Var i klinte 30 min innan vi började sjag irrade runt som en irrhöna. Haha. Hittade rätt i alla fall och var i köket hela dagen. Gjorde velouté, tomatsås, helstekt kyckling, pommes chstteau.. Ganska okej.. Sen käkade vi och efter det stekte vi massa olika köttgrejs.. Hade gjort exakt samma sak förut så det var lite långtråkigt men det fick gå. Sen städ i en evighet.. När vi var klara fick en tjej visa mig till bussen.. Schysst.. Sen när jag var hemma så bytte jag kläder och gick till den skolan jag går på egentligen och hjälpte Maud med lions. Förberedde mat medmera.. Så jag har varit igång hela dagen. Somnar snart så det känns som rappakalja allt det här men det får ni stå ut med.. Är ledig imorgon så jag ska sova ut som fan. Sen till skolan och tvätta alla mina kockkläder. Rent ska det bli!

Tittar förresten på tv4 på en dokumentär om udda piercingar och skit.. det började om jätteovanliga grejer och det gör att jag får ännu mer ont i kroppen men nu är det bara sånt där när de hänger i krokar.. det verkar så vanligt nu.. fastjag aldrig träffat någon som gjort det.. Men det var mer intressant och äckligt från början. Jag vill se mer udda!. Typ spikmohawk och sånt. YEY

NATTI! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0