Massa födelsedagar!!

Idag fyller JENNIE, JOSEFINE "Fiffi" och LENA år. GRATTIS TILL ER!! Extra grattis till JENNIE som fyller 30 år! Vi ska dit imorgon på fest. Men NYKTERT för vi ska vara barnvakt :) Så de är i lägenheten bredvid medans vi har "barnkalas" HAHA ;)

Ska bli skoj i alla fall. Vi träffas inte så ofta och lilla Tindra växer såååå snabbt. Jag tror hon är runt 7-8 månader nu? Jennie rätta mig!

Idag blir det kök i skolan. Ska göra en grönsakssoppa (puré) och bräserat kycklingbröst med grönsaksris. Vi hade begränsat med råvaror som vi fick använda så det får bli som det blir. Skulle ha minst tre färger i maten men hur kan de gå när ALLT vi fick änvända vad rött och vitt i princip? Och vitt är ju ingen färg enligt lilla petrapeter!

Får se om jag orkar en heldag idag. Har JÄVLIGT ont i magen. Jag FÅR bara orka det helt enkelt. Inte kul när skolan hotar med massa grejer på falska grunder. Trött på skiten nu. Kommer kanske ett mms inlägg senare om jag får någon fin bild på maten.

Kommentarer
Postat av: Nathalie vesterlund

Vilken skola går du i? (:

2009-01-29 @ 17:37:29
URL: http://Http://Vesterlunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0