Dygnet är upp och ner, ut och in

Har vänt på dygnet rejält nu. Satt uppe och kollade på film till 5 ungefär. Det var så många roliga på 4an :) Tänkte vara vaken längre och hela dagen idag för att försöka vända tillbaka men det gick bara inte. Fick till och med gå o lägga mig mitt i en rolig film så jag var tvungen och tanka bara för det :)

Vaknade runt tolv sen låg jag halvvaken till ett. Har ätit rester från igår. Min goda mos. Blev ju aldrig av att jag gick till affären och köpte apelsiner igår så jag tänkte göra det nu snart istället. Får leta upp varma kläder först bara. Det är ju så satans kallt ute. Snö och skit.

Om det fortfarande är lika kallt och lika mycket snö imorgon så tänkr jag nog inte åka in till stan. Bussarna kommer aldrig i tid, det är iskallt att springa runt ute på öster och chaufförerna kör som idioter! Får åka dit någon annan gån då. När äckelsnön försvinner :) Ge mig plus grader tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0