Äsch, jag gör det sen!

Så brukar jag oftast säga när de är nånting jag ska göra. Som t.ex blogga. Måste ändra mig på sen punkten. Känner mig lite stressad. ska till stan om 40 minuter. Lång tid egentligen.

Pratade med skolsyrran idag. Vladmir. Han klämde på hela mitt ansikte och kollade i halsen. Hade en bakteriebeläggning i halsen sa han så jag fick springa till doktorn. hon skrev ut kortison nässpray som jag ska ta. Fick ta ett prov i näsan. Fy vad hemskt det var. En smal tops som de stoppade upp nästan till ögonen. Det var det värsta. Hon sa "det kan kännas som om du vill nysa" Det enda jag kände var att jag ville smälla till henne. Tårarna bara rann och rann. Ska ringa dit på måndag och få provresultatet..

I skolan var det skaldjur idag. Jag var positiv till det från början och när jag kom in där och såg maten var jag fortfarande positiv tills hummerjävlen började röra på sig. EN hummer som stod på en kartong. När alla elever kommit in så lyfte kocken på kartongen och då var det ännu fler som levde. Jag har mått illa HELA dagen. Fy. Vi har alltså hållt på med levande hummrar, levande kräftor, levande musslor (blåmusslor hjärtmusslor och pilgrimsmusslor) och levande ostron. Jag känner mig extremt äcklad.

Fortsätter i nytt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Sv: Vägen till det fulländade samhället är det en bit kvar till. Men som du skrev, lite närmare bliör det nu.



Skaldjur i skolan. Shit vilken lyx. Jag undviker så gott jag kan, har blivit magsjuk av musslor en gång. Värre än vinterkräksjukan.

2009-01-23 @ 15:57:40
URL: http://abolin.se
Postat av: Anonym

åh fyfan!:(

2009-01-23 @ 16:09:20
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0