12 timmars sömn är det bästa som finns.

Igår däckade jag typ runt 12.. Var riktigt trött efter den jobbiga dagen. Vaknade runt halv ett idag så det var lite mer än 12 timmars sömn och det var jag faktiskt värd tycker jag. gick till skolan runt ett. Maud hade sparat en tallrik mat till mig. Sen skulle jag egentligen tvätta men det var så liten tid kvar så jag hann inte. Satt där vid datorn ett tag sen gick jag hem.

Glömde förresten nämna igår att samtidigt som jag var i restaurangen och tog betalt, tog ut mat, med mera så var det en föreläsning i klubben. det var en man som hade skrivit massa böcker och sånt om att man ska faktiskt äta fett. Fettskräck hette en bok och det stod även som överskrift på affishen som satt på anslagstavlan. När jag kom in så snackade han bara om diabetes och att man inte får diabetes för att man är tjock men man blir tjock av diabetes. Det var någonting om att man blir insulinsecistent och sådant. Tina min mentor köpte i alla fall en bok till skolan och jag sa att jag ville ha första tjing. Det skulle jag med så jag ska läsa den såfort jag får den av tina. Hon köpte den som var lättläst typ. Han hade sagt att den var för dem som inte var så sugna på att läsa och då tyckte tina att den passade bäst till vår skola och det har hon faktiskt rätt i ;)

Så fettskrämd är nästa bok jag ska läsa. Eller hmm, den första boken på länge.

Imorgon blir det klintehamn. Vi ska vara i bageriet. Ska preppa inför fredagen men jag vet inte vad vi ska göra på fredag. Men någongång skulle vi göra pizza. Jag som inte tycker om det. Men jag skulle nog få göra någonslags fullkornspizza med "lätt ost" eller vad man säger. Så det kanske blir gott men jag är skeptiskt till det.

Nu är det snart semestersvenskar, sedan made in sweden.

Ja, jag har blivit fyraliserad. Har endast 1,2,4,6 så det blir att kolla på fyran mesta tiden när tvn är på :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-14 @ 21:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0