Världens värsta dag.

Jobbade i skolan. Det var väl inte så jobbigt egentligen.. Men Jag blev helt slut. Kunde knappt tänka. Kommer typ inte ihåg nånting..  Efteråt skulle jag egentligen gå ut med Maud men det började snöa som SATAN!!

En tjej i min grupp som heter Angelica skulle vänta här i byn i ca 3 timmar i snön. Stackaren. Så vi gick till skoaffären. hon köpte en tröja och sen drog vi hem här och spelade guitar hero. Hon skulle träna hockey sen så jag följde henne dit. Hon har ju aldrig varit här typ så jag visade vägen. Anna med världens sämsta lokalsinne ska visa vägen. Haha. Knappt så jag hittade sj :)

Har faktiskt skickat massa inlägg från mobilen men de vill ju inte komma fram.. Kommer väl tusen inlägg sen. Jag är så trött i huvudet så jag orkar verkligen inte skriva mer. Uppdaterar kanske sen..

Nu blir det sveriges värsta förare och sedan ÅRETS KOCK!!!!!!!! woho :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken snäll medmänniska du va idag!



Fan, jag kolla oxå på "SVB", heelt sjukt ju! Tänk att sånna rullar på våra vägar.

Scary.. ;)

2009-02-06 @ 08:00:28
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: jenny

hoppas du har en bra helg=)

2009-02-06 @ 13:15:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0