Sug ... melodifestivalen!!

Melodifestivalen sööög. Fattar inte vad som hände. Den där grejen som röstar från olika länder röstade säkert på henne för att de vill att sverige ska LOSA! Hur kunde hon annars gå vidare? Sjukt som fan ju.

När melodifestivalen äntligen var slut så såg vi brottskod försvunnen och myste lite med älsklingsvovarna. Sen åkte vi hem och gjorde fruktsallad och kollade på hsm3! Orkade bara se en liten stund..

Idag blir det slapp som varje söndag.. Någon som har några andra tips?


Här är mina älsklingar precis när vi skulle gå. De var påväg att springa till mig men jag sa åt dem att stanna så det är därför det ser ut som att de är på språng. HAHA.

Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Vad tycker du om Håkan Hellström? :)



Kram

/LM

2009-02-08 @ 14:31:20
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Annelie

Satanaaa! Jag håller med! Vi får verkligen hoppas att det blir bättre. Blir det inte bojkottar jag.

BASTA!

2009-02-08 @ 17:46:21
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0