min dag + film

Var ju i skolan och det har ni sett inlägg om. Sen gick jag hem till Tanja. Lilla Emilia var rädd för mig. Har inte träffat henne på typ två månader. :) Men sen släppte det och hon var helt besatt av mig. Vi spelade in en film som kommer här under. Och sen gick vi ut en runda. Träffade då Tallen och sabina. Gick hem och åt sen gick jag till Tallen. Fan vilken jävla flumdag. Sabina är fan inte klok. Jag och Tallen asgarvade hela tiden. Lyssnade på musik och spelade kort. trevligt..


Här är filmen. Det är emilia som fick lyssna på en grej som Tanja hade på mobilen så låtsas hon att det är hon som skrattar. Det kanske bara är jag och Tanja som har riktigt sjuk humor men visst är det skitkul? Hon gjorde det roligare innan vi spelade in men detta var också skitkul :)

Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Therese

Är du kompis med den där tallen igen?!?

2009-02-09 @ 22:18:21
Postat av: Anonym

hehe hej för min del får hon gärna representera vårat land då vi inte kommit speciellt långt med vanliga låtar hehe så en annolunda låt kanske tar hem det, dessutom hade texten varit grym på engelska ju:) KRAM

2009-02-09 @ 23:01:28
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Anonym

hehe hej för min del får hon gärna representera vårat land då vi inte kommit speciellt långt med vanliga låtar hehe så en annolunda låt kanske tar hem det, dessutom hade texten varit grym på engelska ju:) KRAM

2009-02-09 @ 23:04:03
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Anonym

hehe hej för min del får hon gärna representera vårat land då vi inte kommit speciellt långt med vanliga låtar hehe så en annolunda låt kanske tar hem det, dessutom hade texten varit grym på engelska ju:) KRAM

2009-02-09 @ 23:04:15
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Annelie

HAHAHAAAAA! Fan va gullig! Hahaha!

2009-02-10 @ 05:58:50
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0