Helgen.

Igår när jag och Cecilia vaknade runt kvart i ett så sprang vi till en affär direkt för min kajal var kass så jag köpte en ny och en vässare. En kompis fick syn på oss i ett fönster från sitt jobb så vi gick in och snackade lite skit. Sen sprang vi iväg till Micke A.. Satt och snackade lite.. Sen gick vi hem och sminkade oss och sedan tillbaka till Micke igen..

Cecilia åkte hem typ vid fyra så då var jag ute och gick lite sen kom Liselotte och hämtade mig så åkte jag till Othem och umgicks lite. Maddes syster Jennie var där med två barn och sin sambo.. Trevligt trevligt.

När jag kom hem från Othem träffade jag Tanja. Vi var ute och gick lite men det var svinigt kallt. TRäffade Johanna och Agnes sen gick vi hem till mig och såg på en halv film och åt kyckling med grönsaker. My favourite! Sedan gick hon och jag satt här hemma irriterad som en idiot. Är det fortfarande!

Idag ska jag ut med några kompisar. Blir lugnt för det är skola imorgon.

Mamma jag lovar jag ska gå och lägga mig i tid ;););)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0