DAGEN

Okej, kom försent till skolan.. Lyckat. Men det gjorde inte så mycket.. Vi skulle göra ca 1200 mackor till solklintskolan som är ett högstadium här.. Vi delade ut det till de små barnen. Men jag och Lovisa hade trevligt med annat.. Bjuder på denna bilden bara för att jag är så jävla snäll!!




Som jag sa så är jag jävligt snäll så när skolan slutade fick Fredrik följa med mig hem för hans buss gick inte fören 15.30 så annars ahade han fått stå ute jävligt länge..

Sedan var ajg med Agnes, Johanna och Tanja.. Käkade och sådant.. Sedan stack Tanja och Agnes och Patricia kom ist så vi hade kul.. Sedan träffade vi på Micke också.. Trevligt trevligt.. Nu sitter jag bara här och är jävligt trött.. Borde sova men det går typ inte så jag ser massa jävla filmer.. Har sett de flesta så jag tankade t.o.m beverlyhills chihuahuan.. Då är det jävlar kris då! Disney liksom..

Engelska och redovisning av hotell imorgon. Dax att komma i tid kanske.. Mm. Har t.o.m satt påminnelse så jag inte glömmer alla papper. Anna ska bli en duktig liten pluggis..

Tja då..

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej Snyggingar!



Just nu har jag en fantastisk tävling i min blogg!



Var med och TÄVLA..



..om en plattång täckt med swarovski kristaller..



..till ett värde av 1995 kr.



För att komma till tävlingen klickar du bara på länken nedan!



Lycka till!



--> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

2009-04-28 @ 10:05:14
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0