matteplanering

har då gjort en plan för matten nu. Matte B SKA vara klar om 3 veckor och då ska jag tenta av. Sen väntar matte C. Spännande.

Idag började dagen med skolan som vanligt, sen APU. Massa folk idag så jag serverade och dukade av. Känns härligt att få göra NÅGOT i af. De andra dagarna har det varit dött.  Efter APU gick jag till skolan för at möta Maud och sen gick vi ut en runda. Härligt och uppfriskande. Sen blev det VC med tina och sen hem och fixa kääk.

Smsade lite med Tanja och syster också. Skönt att folk bryr sig. Det är jag riktigt glad över.

Nu är det fantastic four eller vad den heter på sexan. Glömde bort det. Är den bra? Värd att tanka/hyra?

LOVE Anna

Kommentarer
Postat av: natta jennifer tallen

har du varit och vägt dig?=)



vid vårdcentralen :)



puss från dina favoriter.....

2008-11-21 @ 15:11:54
Postat av: Towa

:) thank u

2008-11-21 @ 18:05:29
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0