Jävla FEGIS!

Fy faan vad fegt att inte ens våga skriva sitt namn när man skriver nedvärderande kommentarer! RIKTIGT jävla lågt! Men sånt folk får man visst dras med.

Och Tanja ÄR en vuxen människa med barn som denne personen inte verkade tycka. Men det är hon. Och den idiot som inte förstår det måste ju ha något fel. Tanja är en über bra mamma till sin dotter Emilia. Emilia är väldigt väluppfostrad och lycklig. Det är inte många mammor som lyckas med det men det har Tanja gjort! Okej att hon var ung när hon fick henne men hon är bättre än MÅNGA andra. Den som tänker snacka skit i min blogg kan säga det DIREKT till Tanja istället om denne vågar. Annars kan du bara hålla käften!

FÖRBANNAD!



Över till annat.

Jag umgicks inte med Tanja idag. Vi var nog söndagströtta båda två. Får hoppas det blir någon annan dag :)

EMILIA GULLUNGE!! <3 (bild från i midsommras)

Kommentarer
Postat av: t

haha. Du är inte bara fet du har humor också. Det var inte din "vuxna" kompis jag hackar på utan på dig men det verkade du inte riktigt fatta... När du börjar stå för vem du är så ska jag stå för vem jag är.. Tala sanning så kanske andra gör det också.

2008-11-17 @ 00:41:42
Postat av: annelie

Synd när ngn skriver tråkigheter i inläggen.. inge kul..

Jag har kompisar som fick barn väldigt tidigt, visst är det kämpigt, men nu när vi är "gamla" (28 hi hi)och ser tillbaka på saker så gjorde dom ett kanon jobb! Det är jättestort att bli förälder, och man blir inte felfri bara för att man får barn´, Tro mig! Johnnys pappa var bara 17 när han fick Johnny.. och idag är han en 45 årig farfar till en 6- åring! Han och Nea är oskiljaktiga! Och när dom är ute tillsammans så tror alla att han är pappa, för det är nog vanligare med 40 åriga föräldrar än 40 åriga farföräldrar!

2008-11-17 @ 09:00:19
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: jennie

PÅ dom bara!!!

folk e avundsjuka helt enkelt...

folk som MÅR dåligt snackar oftast SKIT om andra för dom har inget VETTIGARE att göra!!!

dom är inte FRISKA i hjärnkontoret!!!

nu har jag ju inte läst komentaren.MEN jag vet att tanja är en bra MAMMA.

2008-11-17 @ 10:36:30
Postat av: Linda

Asså jag fattar inte varför folk måste kommentera med elaka komentarer, helt jävla sjukt! Det är så omoget och jag fattar inte varför dom inte bara kan skriva sitt namn, om dom nu inte vågar med en bloggadress eller mail eller så. Det är så sjukt jävla lågt!



Hahah det brukar vara så på söndagar, att man är lite trötter, okej jag är väl det hela tiden men vafan^^ Får man sova till tio varje dag blir man rätt seg=P

2008-11-17 @ 11:41:59
URL: http://tornrosas.blogg.se/
Postat av: Fröken Eriksson

sv: Härligt att jag kunde inspirera dig :D

2008-11-17 @ 12:30:53
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

Tackar=D



Ja precis, klarar man inte av att stå för vad man säger, så ska man hålla tyst.



Hihi för at jag inte går i skolan utan jobbar och då börjar jag oftast vid tolv, så det är ju helt okej så att säga=D

2008-11-17 @ 14:24:35
URL: http://tornrosas.blogg.se/
Postat av: S

Du borde skaffa en besöksräknare med statistik, till bloggen (typ en sån jag har längst ner i min blogg), så kan du se vilka ip-nummer som är här, och sen kolla vilka som samma tidpunkt skrivit en kommentar. Så kanske du kan detektiva dig till vem det är som skrivit kommentarer...

2008-11-17 @ 17:34:10
URL: http://sunbreakthrough.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0