Vad är det som har hänt?

Jag har verkligen börjat bli trött och seg hela tiden. Orkar inte göra någonting. Somnade "ganska" tidigt igår. Klockan ringde som vanligt klockan 7 och jag snoozade som vanligt tills klockan blev typ 9. Tanja smsade mellan halv nio och nio och sen kom hon hit. När hon knackade på dörren låg jag kvar och gottade mig under täcket. Sen fjantade vi oss lite som bara vi kan och kollade på *smack* en blogg *smack* som var så jävla *smack* töntig *smack* Och världens roligaste *smack*youtubefilm! Tillslut kom vi iväg till skolan när vi kollat klart på den roliga *smack* filmen. Innan vi gick till skolan var jag tvungen att köpa frimärken och posta tre brev till SKAUNE. Hoppas det kommer fram imorgon.

Väl i skolan fick man ett viktigt samtal som ledde till att jag fick ringa ett annat viktigt samtal och sedan blev det att min mentor fick ringa massa viktiga samtal. Phu. Sen äntligen blev det lunch. Men det var äckelris så jag åt bara lite biffstroganoff. Det var okej. Sen när jag ätit upp och var mätt i magen så kom de såklart ut med potatis och då var jag tvungen att köpa hem en varsin matlåda till mig och Madde :) Sen blev det massa pluggande som vanligt. Samtidigt som vi *smack* fjantade oss jag och Tanja.

Klockan blev två och vi gick ut en runda med maud. Härligt. Sen till apoteket där Jeanette och Charlie var så vi snackade lite med Jeanette medans Charlie sov i vagnen. Sen kom Elle så Tanja handlade lite och sen gick vi hem till henne. Jag fick syn på gitarren såklart och var tvungen att spela guitar hero. Äntligen har jag tagit mig upp från easy till medium. Tanja blev t.o.m impad fastän hon spelar på hard/sxpert. Mitt lilla lillfinger hängde inte riktigt med på sen blå knappen men det gjorde ingenting för låten blev klar ändå. Jag tror jag håller mig till easy ett litet tag till :)

På lördag blir det "spelkväll" med Tanja. Kotte, Madde och mig. Emilia är antagligen hemma också. Tänkte spela lite buzz, singstar, guitar hero och kanske något annat kul om vi hittar något. Ska bli riktigt skoj det där. Imorgon har jag inga planer alls. Skolan PRICK klockan 9 och sen kanske något kul. Jag VILL baka lussebullar men frysen är fullsmockad med skit så vi måste äta ur den först.

Jag var inte hemma när Madde kom hem idag så hon gjorde kött sås och potatis till mig så matlådorna från skolan får vi väl ta imorgon :)

Glömde förresten att säga att igår var vi i stan. Jag köpte ett broderi med katter och julkortspyssel. Satt med det inatt. Broderigrejset är SVART så man ser inte hålen. jag blir störd av det. Får sitta med lampan precis bredvid mig men det får väl gå då da. Sen kom Tanja hit och kollade på Mysteriet på greveholm och sen Oskyldigt dömd i några sekunder. Sen fick hon hem och byta bajsblöja.

XOXO
Love
Anna

Kommentarer
Postat av: Jennifer Wikman

ja filmen passar uttråkade fjortisar.

snacka inte om att vi terroriserar dig för du är exakt likadan!!!

2008-12-05 @ 09:03:03
URL: http://jenwikman.blogg.se/
Postat av: jennie hemse city:)

du har något att hämta i min blogg:)

2008-12-05 @ 09:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0