Svar till anonym

Någon anonym ville komma hem till mig och lira guitar hero. Hmm. Om Anonym vill berätta vem det är så hade det gått lättare. Och det är legends of rock som jag har just nu. Men har snart  world tour också..

Nu är allt packat i alla fall. Och städat rummet har jag också gjort. Snart blir det äcklig spagetti och köttfärssås. Jag äter det typ en gång om året. Och detta året har jag redan ätit det två gånger tror jag. Sist för nån vecka sen hos pappa och det räckte :) Men jag får väl stå ut. Snart är jag hemma och får bestämma min egen mat igen. Och LAGA min egen mat. Härligt. Ska till Stan imorgon med Maud och jag ska fråga om vi kan köpa mat då också :) Så slipper liselotte åka in :)

Nu är det johnny tsunami på tv1000. Länge sen jag såg den. Hejdåå

Kommentarer
Postat av: Nathalie Vesterlund

Wóho! vad kul:D

2008-12-29 @ 15:15:34
URL: http://vesterlunds.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jadu, alltså om vi ser generellt så kostar ett expansionpaket ca 200 kr i butik och vanliga sims kostar väl 300 kanske? Jag har 5 paket, vilket skulle bli 1000 kr och + vanliga skulle det ju bli 1300.. Mitt minimum är 500 kr, sen ska du inte behöva betala mer än 1000 kr heller, så någonting där emellan :)

2008-12-29 @ 20:28:22
URL: http://tuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0