Rubrikhelvete

Är på lite dåligt humör nu men ska skriva lite ändå.

Var hos tandläkaren idag. Gick bra. Men efteråt sbörjade vi bråka. Jag gick ur bilen. Satt på en blöt parkbänk i 30 minuter sen hämtade Lena mig. Vi åkte till markis och köpte lampor. Sen gjorde vi omelett och stekt potatis. Det var mumma det. Jag kollade på lite medans de spikade fast lister. Sen hämta Therese mig och vi körde till mormor för att äta mat. Omeletten och det var långt före alltså. Maten hos mormor var jätte god. Hon hade jätte mycket brysselkål! Anna loves brysselkål! MUMS! Sen åkte vi till lidl och köpte lördagskorv till resan till ullared imorgon som jag inte ens vet om den blir av. Samtidigt hämtade vi Sofi vid tåget. Vi började kolla på mamma mia men sen blev hon skitsur och satt på rummet. Försökte få ut henne men det gick inte. Sen blev mamma också på dåligt humör och sen jag med. Datorn flippade ut och jag blev ännu argare. Fick inte igång skiten. Trodde någon pillat med den när jag inte var hemma idag men båda mamma o tess sa nej.. Jag tog i af ur batteriet och sen fungerade den igen. Knas.

Som jag skrev så är det inte säkrt att jag ska till ullared imorgon. Det har varit så mycket bråk och negativ energi hela dagen och tandläkaren drog ur en massa energi ur mig också så jag vet inte om jag orkar iväg imorgon. Ska isåfall åka klockan sju. Om jag ska följa med så ska jag vara färdig två minuter innan sju. Får väl se hur det blir med skiten.

Nu hoppas jag in i duschen och hoppas att allt negativt försvinner. Inte så troligt men hoppas går ju.


Tess på bilden. Riktigt snygg ^^ The picure makes me smile! And I like it alot!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nu tar jag jullov till den 7 januari. Men min bloggvikarie Gunilla hoppar in i mellandagarna, så kika gärna in och se vad hon hittar på. Jättegod Jul och Jättegott Nytt År önskar Charlotte. Vi syns nästa år! :-)

2008-12-23 @ 13:33:49
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Mange på Gråbo

Jag tycker du är en tönt.

2008-12-23 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0