resa + farande + köp + pappa

Äntligen framme. Vaknade runt fem imorse. Sen blev det av till båten. Var hungrig som fan så på terminalen tog jag en macka. Väl på så kunde jag aldrig komma bekvämt. Irriterande. Så jag gick runt där, sov och spelade guitar hero. Sen väl framme så hittade jag en buss till resecentrum. Alla andra gick men jag hittade inte så det var säkrast att ta bussen. Sen fick jag vänta hur länge som helst. Men började snacka med en tjej från USA connectidut tror jag det var. Hon skulle till Nederländerna. Hon skulle flytta dit till sin pojkvän. Så vi snackade lite där. Mest engelska eftersom det var det hon kunde mest och bäst. Vi åkta samma håll. Tog bussen till Växjö. Där var det trångt och vi fick knappt våra väskor men tillslut så. Sen var det tåget mot malmö. Halva tåget skulle till malmö o andra halvan till göteborg så det var lite knepigt. Men det fixade sig såklart. Jag hoppade av i Hässleholm. Skulle egentligen vänta i hässleholm jävligt länge. Men det stod jag inte ut med så jag gick rakt över perrongen till tåget till kristianstad och låtsades sova den lilla biten. Guuud vad jag skäms. FY PÅ SOFI SOM LÄRT MIG SÅNNA DUMHETER!  Sen far jag och mamma runt på domus, siba, onoff, elgiganten, maxi, radiohuset, mormor, tibbe, maxi, pirripirri sen hem och äta och sen iväg till pappa. nu sitter jag äntligen här. Med min nya laptop. Hade askul hos pappa. Vi tog tusentals foton. Sen nördade pappa vid mina nya spel på datorn som jag själv inte upptäckt ännu.

Imorgon blir det en "resa" till pappas fru och hjälpa henne måla. På eftermiddagen ska jag träffa Emelie om hon ännu vill och kan. Ska bli kul. Har inte träffat henne på hur länge som helst. Får ringa henne imorgon.

Här kommer en bild på Pappas fru, mig och Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0