Raise your voice baby!

Oj vad klockan blev mycket. Jag kollade på raise your voice. Mesig som jag är fick jag spola förbi alla de jobbiga  stunderna som handlar om hennes bror. Annars hade jag suttit i tårar ännu. Visste inte att klockan hann bli så här mycket men jag är glad idag för att jag kan vara uppe hur länge jag vill med gott samvete. Jag BEHÖVER inte gå till skolan imorgon fören Maud och jag har varit iväg. Men jag tänkte dra dit ändå och börja med mitt hemprov i matten. Nationella räckte visst inte enligt Sussie men det gör inget. Tänkte ändå dra till skolan tidigare. Jag tror vi kommer åka iväg vid halv tre jag och Maud eller lite innan kanske? Jag vet ju inte var det ligger ;) Men drar dit och käkar lunch och så vid skolan först.

Det som Jöns kladdade på min hand i skolan vägrar verkligen försvinna. Det har blekts lite och eftersom det var med röd penna så ser det nu ut som brännmärken. ;) Hoppas det försvinner tills jag ska servera :) Imorgon blir det att leta upp fina svarta byxor och fina svarta skor och den svarta långa fina håret. Sen är det vit skjorta som gäller men det har tina i skolan om nu inte det jag ska ha är upptagen. Tänkte ta med en egen ifall ifall så får den vara kortarmad. Finns inget man kan göra åt det.

Nej nu skriver jag i nattmössan här. Sängen skriker efter mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0