Nyårsplaner

Skagen är fixad, fläskfiléerna är fixade, potatisgratängen står i ugnen, vitchokladmousse är fixad, rabarbersås är fixad. Hmm. Sen är det nog inget mer? Jo Anna ska hoppa in i duschen :D OCh klä sig fin t och sminka sig. :)

Idag blir det alltså tre rätter på menyn.

Toast skagen

Helstekt fläskfilé med potatisgratäng

Vitchokladmousse med rabarbersås

Efter detta, alltså lite senare ikväll/natt blir det även en ostbricka med kex och massa mums. Och moi har gjort allt själv. Förutom kexen och det då ;) Men fläskfilén stekte jag, skagen gjorde jag igår, potatisgratängen stod jag och skivade nyss. Innan dess gjorde jag vitchokladmousse och i morse gjorde jag rabarbersåsen. MUMS SKA DET BLI! Och vi ska ha så trevligt så.

Hur firar ni nyår?

Låt bli smällare och raketer. Gör som Ica. Tänk på miljön!

OCH GOTT NYTT ÅR TILL ALLA ER SOM LÄSER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0