Mysteriet på greveholm

didididididididididi *nynnar på flour-låten*
Dagen i skolan har blivit väldigt flummig idag. Först satt vi här hemma och snackade skit. Sen i skolan tråkade vi först. Sen lunch och efter det satte flummet igång. Vet inte hur jag och Tanra kom in på det men vi började snacka om mysteriet på greveholm. Den absolut roligaste julkalendern. "Hejdå AAAAH" Gud vad vi skrattade. Mest åt låten de spelar när barnen sköljer i flour. Jag hade så roligt idag så jag var tvungen att ta hem alla programmen. Tanra har den hemma men hennes pv orkade visst inte ta över den till hennes dator så vi struntade i det. Fixade lite med hennes blogg här hemma. Sen fick vi bråttom så den blev lite halvdan men det duger :) Sen spelade vi något ps eller xbox jag vet inte vilket :) Men först blev det Buzz Det var kul. Frågesports-aktigt,, Sen blev det guitar hero. Jag har ALDRIG klarat en hel låt på easy ens. Hos Robin fick jag typ 74% när det var gameover på den lugnaste låten. Men hos Tanja klarade jag alla jag gjorde :S Ganska knas .Fastän Emilia gapade på mig hela tiden ;) Mina små fingrar hann med. WOHOOO!

Hoppas morgondagen blir lika kul och förhoppningsvis kan jag se mpg när jag kommer hem.. Hoppas det är klart då. Får försöka tvinga med mig Tanra hem så vi kan se det ihop.

Hejdå AAH!

Förresten. Milla har en jultävling på gång. Ett smaskigt paket med julgodis och smink.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha....fan va kul de va idag asså..Hejdå AAAHH..!

ASG..!

2008-12-01 @ 22:38:56
Postat av: Camilla

svar: roligt att du vill vara med i min jultävling :) lycka till nu! :) ha en bra dag

2008-12-03 @ 10:42:40
URL: http://millaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0