Gud vad dålig man blir på att uppdatera

Det känns som om att det är hur mycket runt mig som helst nu. Men när jag tänker efter så kan jag inte komma på NÅGONTING som händer just nu. Väskan till Skåne är packad.Jag satt bara här på stolen och sa "ja nej ja nej ja nej" sen var det klart ;)

Idag var det avslutning i skolan. Jag försov mig såklart. Drömde jätte konstigt samtidigt som jag SMSade med Tanja i sömnen. Knasbollen fattade inte att jag sov fastän jag yrade om att klockan var 7 när den var runt halv 10. Tillslut kom jag till skolan i alla fall och städade. Sen fick vi en varsin chokladtomte. Men gick såklart i sönder.. Jag som skulle ha den som prydnad.. Men jag fick byta för Tina. Sen sa vi hejdå och godjul till tina, peter, linda och camilla och gav julkramar. Sen sprang jag i princip hem för jag var så kissnödig. När jag kommer innanför dörren slänger jag tomtejävlen i golvet och rusar in på toa. Jag tänkte att om den är hel så har jag sden som pynt och annars äter jag upp den. Den var såklart sönder så jag smakade lite men det var såååå sött så madde fick den. Den ligger fortfarande här för hon har inte velat käka upp den ännu.

Imorgon ska jag nog umgås med Tanja och sen ut en sväng med Maud. På onsdag blir det upp tidigt och sen åka iväg. Är framme i stan runt 16 så mor hämtar mig och sen ska jag köpa MIN DATOR!!!!!!! Ska ta med mig mitt internet ner så jag kan ha den HELA tiden. Vet inte om mammas trådlösa räcker ut till MITT rum ;) Sen vet jag inte vad jag ska göra resten av tiden där. Hänga lite hos pappa och mormor... Förhoppningsvis får jag träffa Thilda och Emelie  denna gången. Annars blir jag FÖRBANNAD ;) Den 23 blir det ullared. Frågade mamma om hon planerat något mer när jag är nere.. Då sa hon att vi kanske firar jul med tibbe på lilljulafton. Men kom på nu att då är vi ju på ullared. Hmm. Måste fråga henne det igen :)

Jag har inte träffat mina syskon på ett heeeeelt år. På fredag kommer therese och den 22 kommer sofi. Vet inte hur länge de stannar. Therese kommer själv med isac på fredag och johan kommer den 22.. På julafton blir vi förresten hemma hos mormor. Ska bli riktigt kul. Världens godaste mat såklart. Fastän jag bara äter potatis, köttbullar, revben och BRYSSELKÅL!! Åååh brysselkååål vad gott. Och jag vet redan nu vad jag kommer få i julklapp av alla. Tror jag? :O Av mamma har jag fått min skrivare. och sen ska jag få lite på ullared :)

Nu ORKAR jag verkligen inte skriva mer. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Linda

Välkommen in i min tävling gumman!

2008-12-16 @ 19:23:46
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: S.

Mmm, brysselkål!

2008-12-17 @ 17:07:00
URL: http://sunbreakthrough.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0