AJ min tå!

Uppe med tuppen idag då fastän det blev sent igår. Skickade sms till Maud nyss och frågade vad det är för mat i skolan. Pytt i panna. MUMS! Jag blev så glad så jag flög upp ur sängen och skolle precis springa in i duschen när jag smäller in foten i väggen PRECIS där eluttaget är och såklart mitt på laddaren! Hur klantig får man vara. Hoppade runt här på ett ben och sen satte jag mig här. Haha. Tån är svullen som satan så jag får se vilka skor det blir ikväll när jag ska SERVERA!! Hoppas det går bra. Har klantat mig så mkt de senaste dagarna så jag hoppas bara på det bästa! Nu får jag halta mig in i duschen så jag kan bli klar med hemprovet i matte i skolan och sen äääääätttttaaaa! :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0